W FUTURE zasilisz się wiedzą o trendach, które zmieniają naszą rzeczywistość.
W NOW zainspirujesz się case studies z innowacyjnymi rozwiązaniami, które sprawdzają się na świecie już dziś.
W MINDSET dowiesz się, z odkryć światowej nauki o tym, co sprawia, że wpadamy na genialne pomysły.
Autentyczność i ludzie za fasadą firm stają się jeszcze istotniejsze niż dotychczas.
Koronawirus uwypuklił zjawisko, które jeszcze przed epidemią zyskiwało na znaczeniu – "mniej znaczy więcej".
Myślałeś kiedyś o tym, ile firm "mieści się" w procesie sprzedaży Twojego ulubionego produktu lub usługi. Podpowiem Ci: coraz częściej, coraz mniej.
Co sprawia, że marka odpowiada na społeczne i technologiczne trendy przyszłości? Dlaczego niektóre marki lepiej radzą sobie z tymi wyzwaniami?
Zjawisko self-care zakorzenia się coraz widoczniej w naszym stylu życia. Poznaj popularne aplikacje, które sprawiają, że dbałość o siebie staje się łatwo dostępna.